Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sleepboot te huur gevraagd

  • peter

    Ik ben op zoek naar een sleepboot die mijn klipperaak van ongeveer 25 meter wil slepen van Dieren naar Lith. Dit zal ongeveer in november moeten gebeuren. Wie kan dit doen en wat kost het ongeveer? Overigens kan niet al te snel worden gevaren met de klipper. Voor het slepen wordt de mast gestreken zodat bruggen geen probleem zijn.

  • M. de Boer

    U kent het beste contact opn emen met de firma Stegers te Arnhem of de firma Janssen te Millingen.

  • k. van dintel

    ik ken een sleepboot in arnhem de liberte van stegers

    die doen dit zeer vaak bel hun eens zij hebben mij ook versleept .

    hun nummer is

    0622701980

  • Rens Gerritsen

    Goedendag,

    Wij zijn eigenaar van sleepboot Rosa en Roma, van sleepdienst Rosa. Het is natuurlijk aan de late kant, maar als u nog eens werk heeft, naar de werf of iets dergelijks kunt u ons bereiken op dit mail-adres. Wij kunnen een concurerend uurtarief aanbieden, en al onze boten zijn onder keur. Tevens zitten we in de buurt, ons bedrijf is gestationeerd in Beneden-Leeuwen. Als u nog eens werk heeft horen we het wel.

    Groeten Rens Gerritsen, sleepdienst Rosa.

  • Han Felser

    Goedenavond Rens,

    Mijn vader heeft een sleepboot en kan dit ws wel doen.

    Hoor graag van je.

    Groetjes, Francisca

  • Sies

    Hoi Peter,

    Ik doe regelmatig sleepwerk voor derden.

    Indien je interesse hebt, kun je me bereiken op 06-215 44 198.

    Vriendelijke groet,

    Sies

  • tine

    Ik zoek een sleepboot om mijn woonboot in zwolle een eindje te verplaatsen… kan u dat doen en hoeveel zal het kosten ?

  • M. de Boer

    Geachte Tine

    Een in Zwolle goed bedrijf voor verslepen van woonboten is de firma Zijda, die hebben ligplaats midden in de stad en die zult U daar gemakkelijk vinden

  • Geert

    Goedenavond, is er iemand die mij kan helpen

    Goedenavond, is er iemand die mij een prijsopgave doen om op 26 maart s'avonds een cascoboot 17.30x 5.42 vanuit Oss naar Harderwijk te slepen? 19.800 kg.'

    Mvrgr

    Geert Venema

  • Sies

    Beste Geert,

    Ik wil je graag een offerte geven.

    Mail je gevens anders even door naar mtumonteur@hotmail.com of bel me op 06-21544198. Dan kan ik je nog enkele vragen stellen.

    Vriendelijke groet,

    Sies Rotgans