Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ligplaats

  • Ventura-Marine

    Wij zijn geruime tijd op zoek naar een geschikte ligplaats voor onze Sleepboot/werkschip Ventura op een goede locatie in en rond Rotterdam. Vanwege de werkzaamheden die voor ons bedrijf vaak plaats vinden in en rond omgeving Rotterdam.

    Ligplaats voorzien van stroom, water en veilig met mogelijkheid parkeren auto

    Ventura 22 x 5,27 x 2,50m

    Dus als u iets weet een suggestie heeft horen wij graag van u.

    U kunt ons bereiken op 0654-95.66.92

  • M. de Boer

    Geachte,

    Jammer dat het Rotterdam zou moeten zijn.

    In het oosten van het land draait er een proef met het zogenaamde schepenkwartet.

    Zie www.schepenkwartet.nl en www.schepencarrousel.nl

  • Rens Gerritsen

    Hoi,

    Wij hebben nog één ligplaats vrij. Ik en mijn vader zijn eigenaar van een sleepschip in Beneden-Leeuwen, de ligplaats waar vroeger de sleepboten van van thiems bergings bedrijf lagen. We hebben nu 3 slepers liggen, waarvan 2van ons eigen bedrijf, maar er is nog plek voor één extra. Het is natuurlijk niet echt in de buurt van rotterdam, maar over de A15 ben je er met de auto zo, en doordat je aan de Waal ligt, ben je met stroom mee ook in 1.5 uur in Rotterdam. Als u interesse heeft hoor ik het wel.

    vriendelijke groeten Rens Gerritsen, sleepdienst Rosa