Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

donald duckies van de N.R.V.

  • h.hoogeveen

    dit is mijn goede imail bericht

  • morian

    Hallo Hans,

    Hoe kom ik aan het telefoonnummer of email adres van deze heer namens

    “ Geert D ” ? Hij gaf jouw antwoordop de vraag hoe de vroegere NRV motorsleepboten omstreeks 1970 in het grindgat bij Vianen terecht zijn gekomen.

    Alvast bedankt voor de medewerking

    Vriendelijke groet

    Morian

  • hans materman

    Hallo Morian < Zijn e-mail adres is Wreefbongel@live.nl .

    veel succes Mvg Hans

  • morian

    Hans,

    Bedankt voor het adres. Gisteren heb ik hem een email gestuurd.

    Vriendelijke groet

    Morian

  • hans wagenaar

    Hoi Hans,

    Ik las dat je gegevens over de donald duckies zocht, nu ik heb wel wat voor je.

    Ten eerste en wel belangrijk voor jou is dat er een kleurenfoto bestaat van de LOGI

    welliswaar met duwsteven maar verder in originle kleuren.

    hij ligt hier voor mij maar staat in het blad BINNENVAART van de vereniging de Binnenvaart en wel in het nummer 2007/2.

    De foto is van Gunter Dexheimer en misschien kunnen zij bij de Binnenvaart daar verder me helpen er rust waarschijnlijk copyrigt op mail naar; info@debinnenvaart.nl voor verder hulp hier mee.

    Waarom deze schepen in het grindgat bij Vianen lagen is omdat ze met regeringsgeld gebouwd waren en toen de shv ze niet meer nodig had eigenlijk werden opgelegt en onder curatele verkocht moesten worden met de voorwaarde dat zij niet meer in Nederland mochten varen, uiteindelijk zijn zij verkocht aan een bedrijf in Azie en via bevrachtingskantoor Puister uit Zaandam op transport naat Singapore gegaan.

    Dat had ik met wat vrienden van mij willen doen maar 1 van de weinige schepen die deze boten via eigen hijsgerei in Singapore van het dek kon hijsen kwam leeg in Hamburg en toen was elk ander idee overbodig.

    daar eindigde ook mijn bemoeienis met deze schepen, wel heb ik er wel eens over gedacht ze daar op te zoeken maar daar is niets van gekomen,wel weet ik dat er 1 stukgeslagen op een strand ergens in Indonesie ligt en dat er twee gezonken zijn.

    maar misschien vaart er nog 1 als havenboot in Singapore.

    Hopenlijk heb je wat aan deze berichten.

    Groeten Hans Wagenaar

  • hans wagenaar

    Je kan de foto van de LOGI zien op de binnenvaartschepenlijst,klik op binnenvaartschepen en dan onderop de pagina naar nr 43 of 44 gaan in iedergeval

    op alfabet kijken naar logi

    succes

    Hanswa

  • hans materman

    Hallo Hans ,

    De foto van de logi met duwneus die heb ik al in mijn archief .

    Samen met foto's van alle andere 7 boten .

    Waaronder ook een foto waarop 1 van de duckies word opgetakeld aan boord van een zeeschip .

    En ook waar 2 duckies op de werf liggen .

    Als ik jouw e-mail adres mag hebben wil ik wel die foto's naar jouw mailen .

    mvg Hans

  • hans wagenaar

    lijkt mijn geweldig.kan ik deze nog aan mijn vrienden laten zien

    al vast bedankt!

    Hans

  • hans wagenaar

    h,wagenaar3@chello.nl

  • hans wagenaar

    sorry een foutje in geslopen e-mail moet zijn:

    h.wagenaar3@chello.nl

    groeten Hans